Paw Talk - Pet Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 539
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: An1ma1Lov3r
Forum: Hooved Animal Discussion   08-10-2009, 11:20 PM
Replies: 7
Views: 3,173
Posted By An1ma1Lov3r
Wow amazing pics :) He is beautiful. And it...

Wow amazing pics :) He is beautiful. And it really looked like her was having a lot of fun :)
Forum: Hooved Animal Discussion   08-10-2009, 11:05 PM
Replies: 17
Views: 21,464
Posted By An1ma1Lov3r
Oh my she is sooo cute :) You really have had a...

Oh my she is sooo cute :) You really have had a good reason to be away. Hehe
Can't wait to see more pics.. I want to get a mini donkey lol
Forum: Hooved Animal Discussion   11-17-2008, 01:36 PM
Replies: 2
Views: 2,555
Posted By An1ma1Lov3r
Missy is beautiful as always :0) But all I want...

Missy is beautiful as always :0) But all I want to say on the trainers part..If what kind of Trainer wears tennis shoes to train someone's hore? And her feet were falling out of the stirrups and all...
Forum: Hooved Animal Discussion   10-24-2008, 08:48 PM
Replies: 13
Views: 3,368
Posted By An1ma1Lov3r
Thank-You.. She thinks she is a little Princess...

Thank-You.. She thinks she is a little Princess haha
Forum: Hooved Animal Discussion   10-24-2008, 07:14 PM
Replies: 13
Views: 3,368
Posted By An1ma1Lov3r
Yeah..I have one.. I will have to do a...

Yeah..I have one.. I will have to do a Introduction Video lol That's a great idea..
Forum: Hooved Animal Discussion   10-24-2008, 06:50 PM
Replies: 13
Views: 3,368
Posted By An1ma1Lov3r
Thank-You. She is my WHOLE World.. I love her...

Thank-You. She is my WHOLE World.. I love her SOOO much. I will message you the details about the other thing(s). Getting ready to post some pics of Cactus and Rain as well So be looking hehe
Forum: Rabbit Discussion   10-24-2008, 06:40 PM
Replies: 26
  -Photos- New Bunny!
Views: 1,924
Posted By An1ma1Lov3r
Aww so adorable!

Aww so adorable!
Forum: Hooved Animal Discussion   10-24-2008, 06:37 PM
Replies: 13
Views: 3,368
Posted By An1ma1Lov3r
Talking Here ya Go MzKitty hehe

Okay so I know I kinda dissappeared for a while (Personal Family Issues). But I am back and Oh my has Gypsy Grown! LOL So here's some pics I know Charlene (I think I spelt that right hehe) has been...
Forum: Hooved Animal Discussion   10-20-2008, 05:15 PM
Replies: 25
Views: 5,964
Posted By An1ma1Lov3r
Thanks everyone!

Thanks everyone!
Forum: Hooved Animal Discussion   09-04-2008, 10:45 AM
Replies: 25
Views: 5,964
Posted By An1ma1Lov3r
I have some new piccy's hehe I will post them as...

I have some new piccy's hehe I will post them as soon as I upload them.. lol
Forum: Hooved Animal Discussion   08-31-2008, 07:19 PM
Replies: 25
Views: 5,964
Posted By An1ma1Lov3r
I am EXTREMELY Proud hehe.. She's everything I...

I am EXTREMELY Proud hehe.. She's everything I ever wanted plus more
Forum: Hooved Animal Discussion   08-31-2008, 02:17 PM
Replies: 25
Views: 5,964
Posted By An1ma1Lov3r
Thanks so much! She means the world to me...

Thanks so much! She means the world to me already.. And she's only 15 hours old.. HAHA Yes I am counting hehe
Forum: Hooved Animal Discussion   08-31-2008, 02:15 PM
Replies: 25
Views: 5,964
Posted By An1ma1Lov3r
No..She waited until no one was around lol

No..She waited until no one was around lol
Forum: Hooved Animal Discussion   08-31-2008, 02:05 PM
Replies: 25
Views: 5,964
Posted By An1ma1Lov3r
She is already very friendly. Hehe Yes I am very...

She is already very friendly. Hehe Yes I am very "Hands On" I'm having problems keeping my "Hands Off" LOL... Yes I will get some more piccy's when Rain and her calm down a bit... Still a lil excited...
Forum: Hooved Animal Discussion   08-31-2008, 01:34 PM
Replies: 25
Views: 5,964
Posted By An1ma1Lov3r
Rain Had her Baby hehe

She had her foal at 12am.. She had a rough start in life. Poor lil girl. She somehow managed to get down a bank at the lower end of the pasture. We weren't expecting her to foal til the end of Sept....
Forum: Hooved Animal Discussion   08-30-2008, 06:15 PM
Replies: 10
  -Photos- New Horse
Views: 10,691
Posted By An1ma1Lov3r
Yes..I promise there will be LOTS of Pics.. Hehe...

Yes..I promise there will be LOTS of Pics.. Hehe and it dosen't look like it's going to be long.. She's already bagging up and starting to wax...So from what we are estimating maybe 48 hours lol
Forum: Hooved Animal Discussion   08-29-2008, 12:04 PM
Replies: 10
  -Photos- New Horse
Views: 10,691
Posted By An1ma1Lov3r
Thanks Charlene.. I thought you would like her...

Thanks Charlene.. I thought you would like her hehe.. She is bred to a Black/White paint..So I'm hoping to get a Paint lol Yeah I wish we lived closer as well.. I need someone other then my 11 yr old...
Forum: Hooved Animal Discussion   08-29-2008, 10:49 AM
Replies: 10
  -Photos- New Horse
Views: 10,691
Posted By An1ma1Lov3r
Oh, and these were taken when Lewis owned her.....

Oh, and these were taken when Lewis owned her.. She is BIGGER now..I will go out maybe today and get some more pics. It's been raining since I brought her home so I really haven't been able to do...
Forum: Hooved Animal Discussion   08-29-2008, 10:47 AM
Replies: 10
  -Photos- New Horse
Views: 10,691
Posted By An1ma1Lov3r
http://i197.photobucket.com/albums/aa56/CowGirlUp9...

http://i197.photobucket.com/albums/aa56/CowGirlUp9448/Country%20Girl/AwsomePicslol018.jpg
50 and still riding lol
...
Forum: Hooved Animal Discussion   08-29-2008, 10:47 AM
Replies: 10
  -Photos- New Horse
Views: 10,691
Posted By An1ma1Lov3r
New Horse

Okay.. So for reasons I don't want to mention on here. I had to sale Soda. My dad felt bad about me having to sale her and bought me a new horse. But she really isn't a new horse.

This is her...
Forum: Hooved Animal Discussion   07-24-2008, 08:20 AM
Replies: 27
Views: 5,432
Posted By An1ma1Lov3r
Aww she is absolutely adorable! I need to get...

Aww she is absolutely adorable! I need to get some new pics of my babies on her... I will this week some time hehe
Forum: Hooved Animal Discussion   07-24-2008, 08:12 AM
Replies: 7
Views: 11,010
Posted By An1ma1Lov3r
Aww Charlene. She is Stunning.. I love seeing...

Aww Charlene. She is Stunning.. I love seeing pics of her!
Forum: Hooved Animal Discussion   07-14-2008, 12:12 PM
Replies: 3
Views: 1,624
Posted By An1ma1Lov3r
Talking Update: MzKitty Please looky

As some of you know I have a mare that's in foal. I just wanted to let everyone know how it's going...She is as big as a house lol But no baby yet... She gave me quite a scare a few weeks ago. She...
Forum: Hooved Animal Discussion   07-13-2008, 08:15 AM
Replies: 9
Views: 1,858
Posted By An1ma1Lov3r
As always she is beautiful Charlene...

As always she is beautiful Charlene...
Forum: Hooved Animal Discussion   07-13-2008, 08:11 AM
Replies: 9
Views: 1,557
Posted By An1ma1Lov3r
Aww you have a beautiful mare! She looks just...

Aww you have a beautiful mare! She looks just like my brothers mare.. I'll have to get some pictures of her on here hehe
Showing results 1 to 25 of 539

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome